Saturday, May 12, 2012

tetibe je kan~~~

xde kaitn dgn hidup atau mati.. ataupun dgn entry di bwh... ianya brkaitn ngan aku yg sdang brjuang mnyiapkn thesis.. so skang ni mode agk xstabil n trganggu...

selamat petang sume.. huhuhu.. dah solat lom ni?? aish.. tetibe tnye soaln pelik.. sbb ari ni aku berasa sumenye pelik.. hohoho... aku rasa gaya penulisan aku kat blog ni lain dari yg lain.. so ari ni aku nk tukar ckit.. hahaha.. actually aku xsuka bca ayat pnjg2 ni.. scanning is better for me to read a long text.. tp disebabkn rsa kepelikan.. aku nk ubah la jd pnjg2.. hahaha.. (tetibe sengal jap ari ni..)

ari ni ari ke 2 aku bertapa kat ptsl tercinta ni.. aish dr thn 1... muka ni plg jrang (or xpenah sbnrnye) msuk library.. smpai kne blacklist.. hahaha.. kad kene block gara2 xpenah meminjam.. (cm ne nak pnjam klu dtg pon xpenah kn) time 2 awal thn 3.. nk pnjam buku.. scan r kad metrik.. kene block... mmg bengang r.. dh bwk bku byk2 tp xle pnjam.. g kaunter tnye.. die suh aku tukar kad metrik.. mayb barcode aku ada prob.. ok fine...

dgn gigihnye aku g wisma aman tok tukat.. melayang rm15 aku... sok nye g lg nk pnjam.. (sebb beria2 nk pnjam bku ni adlh krn nk wat proposal.. tu la thn akhr bru nk kenal library kn.. ish3...) n nk djadikn cite.. still lg kene block.. wth??? aku bru tukar kot.. xkn prob g..

aku g lg kat kaunter.. tp tnye ngan en abg ni... (yg sblm ni cik akk... so lyn xlyn je la kn).. g kat sne wat muka kesian.. 'abg nape sy xle nk pnjam buku?' 'bak meh kad metrik abg tgkkn' die pon tekan2 keyboard.. klik ntah pe2.. 'oo.. adik ni xpenah pnjam buku ea? adik nye id dah luput' 'eh yeke abg.. eerrrkkk... dh 2 nak wat cmne' (muka dh bengang je time 2.. kantoi.. hahaha,..) 'xpe2.. ok dah settle.. cuba try' 'hehehe... terima ksih abg' 

dgn muka yakin g la scan nk pnjm bku.. akhrnye brjaya.. (dlm hati sumpah seranah akk smlm.. mlyang duit aku.. dah r duit tgh xrmai time 2.. ish3.. dugaan tol) lpas dri hari 2.. bole dikatakn setiap hari muka aku kat c2... sampai stdy n exm week pon brtapa kat c2.. dh jd cam blik no 2 aku... hahaha...

notakaki: tetibe trigt peristiwa yg mmbengangkn ni time tgh menaip tesis... merapu jap tok ilang kn tension.. wish me luck k for this thesis.. aigooo... my papa dh mntak suh anta cpat.. aku je yg wat lmbt2.. pdhal lab aku plg awal siap dr yg lain...

berkampung di ptsl..


cik n3mO

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)