Wednesday, May 2, 2012

gile ke~~~

aku nk cite smthg...
nak kte klaka pon ada.. kesian pon ada...
aduhai...
seriusly klu chatting ni..
mcm2 jenis mnusia ko jmpa...
mcm2 ragam...
yg baik.. yg jhat...
yg ok.. yg xok pon ada...
n ari 2 aku chat...
sorg mamt ni tegur la aku...
mula2 cm ok je la kn...
dh last2 2 die mntak no fon aku..
aku xbg... pstu die desak...
ckp nk out la.. kat cc la..
ok la.. aku bg... sbb kesian...
then.. besoknye die msg aku...
yek2 knalkn dri...
pdhal aku tau..
sbb die je yg aku bg...
tp aku ni trslah bg agknye...
xknal.. jmpa pon xpenah..
alih2 ajak aku kapel..
merayu2... aduhai..
aku mmg mlas giler nk lyan org cmni...
cam2 alasan aku bg spya die xajk aku kapel...
apa ke bangang nmenye...
suh kwn dlu xnak...
kang dh jumpa xbrkenan cmne...
xmnyesal plak kn...
hari2 die pjuk aku...
smpai aku naik bosan..
last2 aku ckp yela2...
pas2 sebok kol2 aku..
msg tnye soaln yg sma...
btul ke kte dah kapel??
kang ckp b***h mrah plak...
pas2 time 2 mmg aku bz gile..
tgh exm... n aku dh ckp...
t abis aku msg...
bpak degilnye manusia...
still call aku n msg time aku tgh exm..
mmg kene maki ngan aku kn...
then die wat prangai g..
aku ngan fmily aku..
mmg hp aku tggl ntah mne2...
ps2 mula la akn ada org laen yg rjin agkt tuk aku...
dah mamat 2 merapu ntah pe2..
pdhal yg angkt time 2 akk aku...
last aku angkt... mmg kene mrah g la kn...
ps2 aku letak.. die xpuas hati g..
siap msg kte 'puas hati awk krdit sy habis'
hello.. ada aku suh ko call ke..xde kn...
aku dh ckp aku free aku msg..
ko yg xphm2 bhasa kn...
mlm 2 aku tnye lg.. btol ke awk nk kapel ngan sy??
sabar g ni... die ckp btol la..
sbb die dh ksunyian 2 thn...
aku ckp awk jgn sesuka ati je nk rembat kapel..
kang mnyesal xsudah...
once again aku ckp...
then die agk ragu2 kot..
die start tnye aku ni cmne...
tp ada bnda yg plg aku pntang...
die suh aku topupkn die..
wth.. ko sape nk suh aku topupkn...
blom pe2 dh mntak..
aku mula la bg alsn... mcm2..
the aku ckp aku ni grang gile..
(yes.. mmg aku seorg yg grang)
die still lg kte ok...
fine.. aku ckp la aku gemok...
(yes.. aku mmg gemok)
die cam dh risau..
die ckp xpe.. jnji awk xcm enot or dina kn..
yes thats the point..
aku dh dpt..
trus blas.. ye sy mmg cm 2..
mmg aku trgelak la kn...
pas aku anta je ayt 2..
trus die xmsg2 aku dah...
hgga saat ni trus senyap..
tau takut... hahahahaa...
mmg aku gelak jahat..
puas hati aku...
xde yg nk ganggu idup aku..
tu la.. aku dah pesan awl2..
kapel ni bukn maen2...
bkn tok sehari atau 2 ari..
klu bole biar brkekalan...
buat pe nk bazir msa kapel...
tp last2 putus cm 2 je kn...
nk cari biar yg betul3...
am i right???

notakaki: jgn merapati seseorg itu hnya utk brsyang2 yg sementara... krn itu akn menyakitkn n mnyusahkn diri... tp rapatilah seseorg itu utk kamu jdkan peneman hidup dunia n akhirt... dan smoga hdup kita sntiasa diberkati.. amin...

cik n3mO

2 org dak comel yg merapu:

emika7759 said...

perghh ade jugak ke manusia yg camtu? ish3

iQaH OtHmAn said...

haha.. 2 meroyan nmenye... pdan la muka kn...

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)