Tuesday, May 15, 2012

S.T.R.E.S.S.~~~

sgt stress + high pressure.. rasa nak meletup je... ni smua sbb mood nk jd rajin tu ilang.. lari ntah mne.. puas dh cari.. xjumpa2 gak.. aduhai.. org lain dah maju ke hdpan.. ko je yg ketinggalan.. wahai Mr.M kembali la padaku.. aku amat memerlukan kehadiran mu di saat2 yg genting ini...

ni dah masuk hari ke 4 aku mnatap wjah Mr T.. tp ape yg aku dpt.. BLUR... wahhhh... ni sudh bikin sush... cmne ni... janji ngan papa nk anta ari isnin... but still at this time.. mnatap wajah Mr T xsudah2.. terasa mau jerit kuat2.. terasa mau lari laju2..

asaimen brlambak2 dh panggil suh buat.. mnambahkn lg teknan yg ada.. nak nangis.. can someone lend ur shoulder 4 me??? nak harap kn Mr A.. xabis2 nk wat aku rsa bengang... dah r mood tgh xstabil.. kang ada jg aku trlepas kat die.. rasa nk off tepon je..nak terus terang.. cam berat ati la plak.. but someday i must let u go.. i'm really sory...

notakaki: serius trasa nak blik umah sgt2.. ari2 tepon mak ngadu.. mak asyk tnye je bile nak balik.. cmne nak blik.. kje brtimbum2 dah ni... T_T

cik n3mO

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)