Tuesday, March 1, 2011

ThanKz tO ALoNG~~~

last weekend aku alek umah...
dpt invitation dr ayah...
hepi bangat... wink2...
nk smbut bufday mak aku...
dah 2 aku smpi kul 3pg..
biasa r aku slalu nek ktapi mlm....
ari sbtu mlm 2...
aku kuar ngan akk aku along...
g cri hadiah mak aku...
ktorg pon pusing la 1 bndar sgmt...
last2... yg dpt hadiah...
aku ngan adik aku....
aku dpt jam tgn... (pdhal bufday aku lmbat g...)
adik aku dpt set pncukur.... (bufay adk aku dh lpas... blan 1)
hahaha... hepi giler aku dpt...
ye la... slalu aku beli jam yg cikai je....
xde la yg mhal2 n ori pon...
thankz a lot along....
sori mntak hadiah yek.... :P
ni yg syg lbih ni....
pe2 pn iqa wish along kawen cpt2 thn ni...
suh waklu 2 cpt ckit...
lmbap cm sput sedut tol...
huhuhuhu... ok la...
2 je aku nk cite....
jam yg aku dpt...
ni hah pic kat bwh ni....
cntik kn......wink... wink....


n3mO_p3nyU

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)