Wednesday, February 23, 2011

ice r0om~~~

aku nk cite plak... tmpat yg aku suka g..
antranya ice room... cool babe...
nme ice room... tp xmksud g kat bilik ais k...
ice room ni tmpat mkn...
yg special nya... ice cream die...
yummmyyyy....
adeh... tringin plak nk mkn bla trigt...
ice cream die sume sdap2...
yg aku plg mnat nut case...
n fresh strawbery ice snow...




dia ltak mmg buah2an yg sbnar..
hohohoho...
sgt sedap...
hrga die pon ok la...
dlm RM 6.9 hgga RM 9 smangkuk...
n sgt byk ice cream die...
knyang gler aku mkan...
hahahaha...
laen kali klu fmily aku dtg...
aku nk ajak la...
best... best.... best....
time ni aku g ngan mmber2 aku... huhuhu....




ni plak menu die...


smbil2 lepak...
marilah bron9 skali... huhuhu... :P





n3mO_p3nyU

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)