Monday, March 7, 2011

minggu ini -part 2-

dah abis dh sminggu yg sgt2 mnyibukkn dri bg aku...
berakhir sudah Majlis Makan Malam Mahasiswa dan Amal KKM scr rasminya...
sgla penat lelah smua post exec n t ecx amat2 mmbanggakn aku...
walaupn mlm junior kitorg mndapat kritikan yg kurg memuaskn. kuat kali ni.....
sgala2nya dibaiki pd mlm senior...
sehabis baik ktorg tlah lakukn demi melancarkn perjlnn dinner trsebut...
aku amat brbangga sbb dpt join dinner kali ini sbg ajk bg post program..
walaupn sminggu hdup cam xtntu hala....
akhrnya alhamdulillah...
sgalanya brjalan lancar walaupn ada sdkit kesilapn yg xdpt dielakkn...
pe2 pn aku nk ucpkn  setinggi2 tahniah pd sume yg trlibat dlm mnjayakn progrm ini...
walaupn kite xknal atr 1 sma laen..
tp kta mnjadi team yg kuat kali ni...
aku xsempat nk brgmbar time dinner 2..
so xdpt la nk tnjukkn mcm ne suasana dinner 2...
klu aku dpt...insyaAllah aku upload k... 
BLACK PEARL
'tinta ditari, memahat memori'

n3mO_p3nyU

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)