Wednesday, March 16, 2011

demam~~~

aish... tetiba plak ari 2 aku kne ulser...
igtkn xde pe2...
juz pnas dlm je...
skali smalam... truk plak demm aku kene...
mlm 2 mmg xle tdo r...
trpusing sna... trpusing sini...
last2 aku tdo dduk...
pg 2 klas PSM aku skip...
then dh nk kul 12.... aku g la PK sorg2...
msuk2 je blik dktor 2...
cm biasa la tnya knp...
aku jwb la....
dmam... selsema... n actually yg truk skit pale...
dktor check tkak aku... ada tonsil plak..
aku mmg kerap kne tonsil ni...
tonsil ni puca bla limfosit kte mmbengkak...
skit wei... dh 2 plak...
die check my blood pressure..
tggi seh.... adeh... npe la aku ni...
smnjak 2 mnjak ni....
nk kta aku ada drah tggi xde...
nk mati kot... hish....
ps2 dktor tnya aku lg ada klas xpas ni...
aku jwb la ada...
sah2 psni kul 2 ada kuiz kood...
doktor ckp "sy bg awk mc.. awk rehat 1 ari ni...
recover blik skit awk 2.. "
aku pon dgn seng hati blik bilik...
pas mkn dua 3 suap.. aku mkn ubat..
trus trtdo.... ngantuk gle mkn ubat selsema 2...
sedar2 dh kul 5....
cnfirm2 la aku xg jwb kuiz kan... nsib ko la iqa....
ari ni plak... aku xle bgn pg lg...
skit pale 2 ada g.. ish2,,,
cpt2 la shat... xlarat dh ni... :(

n3mO_p3nyU

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)