Friday, October 14, 2011

rejected!!!



i want be in love once, but i afraid to disappointed again..
its due to my previous story...
uurrgghhh... aku xbole nk buka ati aku g...
tuk trima org laen... sumenye psal die!!!
aku benci sgt2... jika aku leh putar kn msa...
aku xnak knal n tau sape die...
n xnak die wjud dlm idup aku...
aku cuba byk kali tuk trima org yg cuba dekati aku...
tp aku xbole... msti pelbagai alasn aku bg...
tuk tgglkan mereka2 itu....
sumenye sbb hati aku trtutup...
aku xtau mne kunci tuk mmbkanya???
kdg2 aku nak disyngi n mnyayangi sesorg...
tp xbole!!! 2 yg mmbuat aku bnci sgt kt die!!!
sumenye sebab die!!!
bila ada org tnye aku psl prkara ni...
aku gelisah... sbb xde jwpn...
bkn aku xpnah cuba... byk kali....
smuanya aku tgglkan...



sbb aku xbole nk bukak hati aku ni...
ntah la... smpai bila aku xtau...
tp skang ni seseorg sdang mnguji thap kekerasn hatiku...
mampukah aku trus brthan bgini??
atau mmpukah aku mmbuka pntu hatiku??
aku tiada jwpn... tlg jgn tnye aku lg!!!
sbb aku xmampu tuk berikn jwpn nye...
aku hnya mampu mnanti hari mndtg...
yg aku sndri xtau pe yg akn brlaku...
andai kau ikhlas trhdap ku...
bimbing lah aku... tnjukkan aku...
cra tuk aku mmbuka pntu hatiku...
n jgn pnah kecewakn aku...
sperti yg pnah aku alami dlu...

cik n3mO

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)