Sunday, October 2, 2011

fuhhh... fuhhh....

wats up dude???
lme gler aku tgglkn blog aku ni...
serius aku ckp...
aku dh xde mood nk update blog aku ni...
spnjg tmpoh ni...
bkn xde story aku nk cite...
tp mcm2 yg aku hdapi...
sdih, mrah, geram, kcewa...
mbira, mngis, ktawa smuanya ada....
smpai xmmpu aku nk cite...
bru aku knal...
yg mna benar n yg mna palsu....
bru aku knal...
1001 rgam n kerenah mnusia yg pelbagai....
jgka msa yg pndek...
tp plbagai pngalamn aku dpt...
skang ni aku dh stat sem bru tuk thn akhr...
doa n hrapan aku...
aku dpt lkukn yg trbaek...
sbb ni je pluang yg tggl...
aku xnak sia2kn pe yg aku dh perolehi slama ni...
aku ada impian tuk msa dpan ku..
aku ada hrapan yg ingin aku cpai...
insyaAllah aku akn brjya...\
dn utk itu aku akn brusaha ke arah 2....

n3mO_p3nyU

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)