Tuesday, April 3, 2012

gigi bongsu~~~



ths is my 1st experience...
gigi bongsu aku tmbuh...
belah bwah knan...
n msuk ari ni.. 
dah 3 ari aku mnanggung ksakitn...
means dah 2 ari aku xdpt tdo dgn lenanya..
rsa cam nak cabut je..
ltak tepi gigi tu...
aish.. nak g klinik mlas..
tahan je la.. brdenyut2 wei..
adeh...smpai coursemate aku pon rsau tgk aku...
ye r.. nk ckp pon pyah kot...

ni ada sdikit information psl gigi bongsu...

n this pic explain why smtimes rsa skit sgt2...


aku rsa gigi aku ni tmbuh senget la...
2 yg skit brhari2..
blik nnt nak g klinik la...
(klu rjin.. huhuhu..)

dsebabkn keskitn gigi ni..
aku tlah brjya mnyelesaikn lab aku..
hehehe.. bhagia jap..
now tgh tggu result icp je...
sori my fren.. jgn jeles coz i dah siap..
n mudah2an aku dpt melakukn dgn jayanya..
amin...

notakaki: cpat la surut.. xthan dah ni.. motor aku dh lbih 6 bulan xservice... lampu dpan pon dh kenyit sbelah kat aku... so pham2 la kn... hrap2 nothg worse happen... nak g td.. ujang plak spnjang ari.. so sok aku mesti g.. erm.. aku xyah msuk lab g... hehehe... tggu my papa.. nk jmpa n nk discuss pas ni...

cik n3mO

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)