Saturday, January 28, 2012

keliru~~~

morning peeps.. eerrmmm... 
mood aku xmnentu skang... seriously.. 
aku keliru dgn perasaan aku sndiri..
knp jd camni???
aku pon xtau..
tp yg aku pasti.. 
aku trsgt rndukn die...
juz bole sms je...
nak call.. eerrmm...
aku nk ckp pe..
sms pon kdg2 je...
nsib baek sblm aku blik...
aku kuar ngan die...
dpt jgk tgk die...
even kjap...
now.. hmpir 2 weeks...
aku xjmpa die..
pdhal akudgn die juz KAWAN....

tp mlm yg aku jmpa die..
ada mmber aku ikut skali..
n sbnarnya i'm not really like her way..
yg buat sesuatu dlm keadaan trpaksa..
bkn ikhlas..
aku xmrah klu die jjur ngan aku..
if die xnak ikut...
ckp je la..
buat pe nk nyeksa dri...
aku slalu kecik ati ngan skap die..
tp aku pendamkn je..
nk jga hati kwn..
ntahla... aku xtau r smpai bla aku bole than...
kdg2 2 bla aku lpar..
aku ajk die skali..
coz igt die xmkn g..
n ble smpai tmpat mkn..
die juz nk tman je..
xnak mkn...
aku paling xsuka org lyan aku cm 2...
rsa nk mrah... 
bkn aku xle nk mkn sorg2 kn...
slama ni pon aku g mna2 pon..
aku akn g sorg...
jrang aku nk ajk org tman..
sbb aku xsuka org buat sesuatu dlm keadaan trpaksa...
klu btol nk ikut aku xksah...
tp klu juz nk jga hati aku..
xpyah r beb...
ko wat cm 2 lg wat aku nk mrah...

blik pda cite asl...
aku keliru..
sbb pd msa yg sma...
aku tringin nk jmpa seseorg..
seseorg yg sntiasa dlm hati aku...
yup.. dia yg aku tggu...
knp dua insan ni brmain dlm fkirn aku stiap msa??
aku xde jwpnnye...
knp aku brperasaan begini??
aku mmg xtau...

notakaki: sejujurnya ku xbisa hidup tanpa ada kamu... aku gila.. (lyan lagu kehilangan) 

cik n3mO

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)