Tuesday, January 10, 2012

orang palsu~~~



i luv this quote...
n thats true...
dunia ni mmg ada pelbagai jenis manusia..
tp yg plg bhya fake people...
this kind of people..
always makes lies..
about evrythng...
n im sick with this people..
aku pnah jmpa org cmni...
meluat... mnyampah ngan org cmni...
n really hope...
i nver know them...
aku bkn nk ckap aku ni perfect ke pe...
aku byk kekurngnnya..
tp skurg2nye...
aku bkn FAKE PEOPLE k...
demi tuk kpntingan sndri...
sggup wat pe je..
mnipu sne cni..
udah2 la 2..
taubat la wei...
xde untungnye ko wat cm 2....
 oh lupa.. utk ko mmg untung kn...
tp xamannye idup ko..
sbb ko wat org laen merana...
n sblm ko nk tduh org laen sme cm ko..
better ko cermin dri ko dlu...
perfect ke ko nk judge org??
guna ayt yg cm gampang plak 2..
ntah la... mlas aku nak ckp...

notakaki: tgh2 bosan.. tetiba ada org wat aku mrah... mmg giler pon org 2... bikin aku panas je... cm bajet bagus je.. ko igt ko sorg je org yg intellegent dlm dunia ni.. tgk dlu r ngan spe ko ckp... bru tau intellegent ke x ko 2...

cik n3mO

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)