Tuesday, November 29, 2011

menunggu~~~

aku mnunggu dn trus mnggu...
seseorg hdir dlm hdup aku...
aku xmnanti sesorg yg lngkap pakej nya...
dr hjung rmbut hgga hjung kaki... 
aku xharapkn die sehebat Nabi Muhammad...
tp ckup la die mmpu memimpin aku ke jalan Nya...
aku ximpikan die sekacak Nabi Yusuf...
tp memadai die bole menerima aku seadanya...
kerana aku sedar kekurngan aku...
aku dh xmahu diperdaya dgn jnji2 ksong...
yg akhrnya mmbuat aku kecewa..
aku dh xmahu mghrapkn sgunung hrpan...
klu akhrnya hati aku hncur brkecai...
lelaki itu pnuh dgn kata dusta...
aku xinginkn org sperti itu...
jauhkn manusia itu dr ku..
yg ku harapkn adalah lelaki...
yg mampu mmbawa aku..
ke alam bahagia... 
brsama rahmatNya..
tp.. adakah org yg aku hrapkn akan hadir??
untuk menemani hyatku...

nota kaki: tetiba mood jiwang.. aku jealous dgn seseorg sbnrnye.... hahaha... sengal tol...

cik n3mO

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)