Sunday, November 13, 2011

dare to tell the truth??

hye u ollz.... aku skang ni on off update blog aku ni hah...
almaklumla... bz memnjang....
(sbnrnye xberapa nk bz pon... malas je lebh...)
aku bru je mghabiskn cuti smggu aku ni...
yg knon2nye igt nk stdy...
hampeh... demm mnyerang aku plak....
dmam2 aku pon... mmber ttap aku jmpa...
rndu beb.. hahahahaha.....



biasa la.. bla dh cuti.. jmpa mmber...
gosip mmanjang... trutama bab status msing2 ni...
eeerrrmmm.... rmai dh kwn2 aku ni...
sdg mnuju ke alam bhgia... ehem...
biasa la... umo dh cpai seruan... hehehe....
aku ni je la trcicir keblkg...
spe la aku kn... xde spe yg sudi.....
(buat ayt sdih plak minah ni kn)
hahahahaha....
sbnarnye kn... brdasarkn tjuk kat ats ni...
rsa cm suspen je kn... pe la cik nemo ni nk cite...
die nk buat akuan brani mati ke ni???
eeerrrkkkkk... hahahaha...



xde la.. aku juz nk share...
kisah chenta hati aku dr dlu smpai la skang ni...
korg prcya x.. spnjg idup aku ni...
juz 2 org je yg pnah wat hati aku trjatuh...
aduhai... dh la jtuh... ditimpa tgga plak 2...
hehehehehehe.... cm pelik je kn...
biasa mmber2 aku ni knal aku..
kaki skandel.. sne sni aku psang...
tp 2 sume xmmpu mggugat hati aku....
cm 2 org ni wat kat aku....
klu duk sblah dorg...
cnfrm jntung aku cm nk trcabut...
hahahaha... tp skang ni sorg je la...
yg mmpu wat aku brdebar cm 2 skali...
sorg lagi 2 GO TO HELL!!!
spe suh tipu aku kn...
tggu r dndam aku lom trblas k!!!

blik pd cite... yg sorg ni la...
dr 1st time aku knal die...
bak kata org cnta pndang prtama...
cewahhhhh... pndai ko jiwang ek...
korg byang kn since aku umo 10thn beb..
smpai la skang... persaan aku kt die xpnah brubah...
lme xlme la kn.. aku smpan prasaan aku ni kt die...
die xpnah tau pon yg aku suka kt die..
coz aku xpnah luahkn kat die..
n aku ngan die juz fren until now...



tp siyus aku ckp...
tiap kali aku jmpa die....
hati aku msti xkeruan....
ble time cuti aku msti cri pluang nk jmpa die...
sbb aku mmg rndu kat die... hahaha...
rndu dlm diam jek... ssshhhhhhh...
ni rahsia tau... sbb 2 aku wat tjuk cmni...
tp aku nk cite detail psl dak ni pon....
aku rsau die trbaca... xpon...
ada mmber2 aku dpt tgkap spe die...
klu bole biarlah rahsia spe org tu...

gpon sjak abis skola dlu... 
ktorg cm dh jrang cntact n jmpa,...
msing2 dh bwk haluan sndiri....
sdih 2... sob... sob.. sob....


cite psl org ke2 plak... dlu aku pnah cite psl die..
dlm blog aku ni... tp dh delete pon...
org ni aku knal kbetuln je...
1st aku knal die.. juz cm aku ngan skandel2 laen...
lme2 aku trjtuh syg plak kat die...
tp hbgn ktorg xkekal... sthn je...
genap sthn aku ngan die clash...
aku ni jnis klu dh syg org..
mmg aku syg tol2..
tp skali org 2 wat taik kat aku..
smpai mati dndam aku ni...
n manusia ni la yg tlah wat aku brdndam dgn die...
tp jujurnye time aku kapel ngan die pon...
aku ngaku kat die...
yg aku still syg yg org 1st td aku cite...
n aku lbih sygkn org 2 dr die...
mayb 2 slah 1 pnca hbgn aku ngan die xlma...
tp pe pon.. punca sbnr..
dtg dr die... dendam aku kt die...
tggu je... (kjam kn aku???)

skang ni aku mlas nk pk psal ni sume sbnrnye...
baek aku tmpukn prhatian kt pljrn aku..
sthn je lg nk abis....
tp perasaan aku kt dak 2 tetp sme...
kdg2 aku nk sgt bgtau die...
tp aku xbrani...
kdg2 aku nk sgt die dpt bca fkran aku...
tp aku tkut die jauhkn dri dr aku...
so better aku ngan die brkwn...
n biar la bgini smpai ble2...
die skang dh byk berubh....
tp aku tetap sayangkan dia.. ^_^
aku sntiasa doakn die dpt kbhagiaan...
2 je yg mmpu aku buat tuk die...



walaupn kdg2 sdih ble dgr die ada org laen kn....
tp xpe la... 2 hak die....
ble die hepi.. aku tmpang hepi skali kn...
hehehehehe.....



btw.. 2 je aku nk cite...
smoga kwn2 aku sume...
bhagia dgn psgn dorg..

notakaki: aku suka quote ni.. cm kne je ngan aku... hehehehe...




cik n3mO

2 org dak comel yg merapu:

kaktuscomei said...

hehehe..:)
secret admirer jela jadinyer...awww..hihi..^^,

iQaH OtHmAn said...

hahaha.... trpaksa la... ngeee~~~

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)