Friday, April 8, 2011

upcoming EXAM~~~

erm... dh nk abis dh pon study week ni...
tp aku still xbergerak2 nk stdy....
aish... malasnya nk bukk nota...
nota dlm laptop...
bla on laptop je...
bukn bukk nota...
offcoz la buka fesbuk xd\pn...
blog ni hah.... aduhai...
exam plak stat 12/4 ni....
dan... dan... nak tau pe yg bestnye...
subjek yg pling killer antra yg terkiller skali....
offcoz la PENENTUAN STRUKTUR MOLEKUL...
a.k.a PSM... hai la mr PSM....
asal la aku xle nk jatuh hati kat ko....
klu xconfirm2 setiap hari....
24 jam aku belai ko....
manja2 dgn ko...
tu la ko.... spe suh bg aku pk bnda2 yg sush....
klu x... dah lme kta bercinta sakan kan....
klu korg nak tau PSM ni....
mengandungi cra2 nk menentukn struktur molekul...
berdasarkn bacaan IR, NMR, UV n so on....
hah... tau x spe 2 IR, NMR, UV 2 sume???
tulah jejaka2 hensem yg perlu kami dak2 kimia ni buru...
hahahaha.... aish... dah la aku ni malas nk brjiwang2...
suh plak brcinta dgn ahli2 mr PSM ni...
ni aku bg cntoh2 ciri2 yg ada pd mereka2 ni...


klu dpt yg cmni best gak... snang je nk jwb...


cuba klu dpt yg cmni... aduhai... nk bca peak die... aku kne bwk kanta pmbasar la cm ni....


n jgn nnt dah abis exm aku jd cmni sudh... 
eerrkkkkk!!!


n3mO_p3nyU

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)