Tuesday, November 9, 2010

madah cinta...

Jgn lafazkan "aku cinta padamu" bila hti x benar2 cinta...
jgn bcrakan soal prsaan bla e2 x bnar2 ad.....
jgn dsentuh hdup seseorg jka hnye berniat main2 dgnnya...
jgn mnatap ke dlm mata seseorg bla ap yg dlakukan hnya pembohongan...
jgn membuat seseorg jtuh cinta sdgkan kta x sggup menerimanya....

kata2 ini sgguh mmberi mkna yg mndalam...
kwn aku yg post bnda alah ni kat fb die..
aku cedok.. hahaha... 
ooppss... jgn mrah jeman...
kata2 ni aku nk tjukn pd someone...
someone yg tlh brjanji ngan aku..
tp die mungkiri jnji2 nya itu..
kini khadirnku bgai tiada kwujudannya dlm hidup dia..
biarlah.. aku ign lepaskn die..
pergi jauh drku..
krana aku hnya insan yg xbrdaya...
jgn pnah ktuk hatiku kmbali..
krana pntu hatiku xkan pnah trbuka lagi..



n3mO_p3nyU

0 org dak comel yg merapu:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)